Thursday, October 20, 2016

Forex Trading Videos In Urdu

Forex Onderwys Video in Urdu Belangrike Forex Ekonomiese teorieë. Oerdoe Video. In hierdie video wat jy sal leer oor 1. koopkrachtpariteit 2. Rentekoers Pariteit 3. Internasionale Fisher-effek 4. betalingsbalans teorie 5. reële rentekoers Differensiasie Model 6. Monetêre Model 7. Asset Mark Model 8. Employment Data 9. inflasie 10. Bruto Binnelandse Produk 11. Retail verkope 12. duursame goedere 13. Handel en kapitaalvloei 14. Makro-ekonomiese en Geopolitieke Events Forex Trading Advisory ServicesUrdu Professionele Forex Opleiding video's Leer Professionele Forex tegnieke wat jy nodig het om te weet om te begin handel op die Forex mark today039s wêreld in hierdie kursus Ek sal jou wys hoe jy voordele van hoe geldeenhede wissel na smart wins te maak kan neem. Ek sal alles wat ek weet met betrekking tot basiese professionele kennis van FOREX deel. Ek sal deeglik verduidelik Forex Brokers en hul tipes en werk en hantering van kliënte, sodat jy in staat is om maklik te werk met die beste makelaars van die onbetroubare mense is wanneer jy gereed is om 'n Real Trading rekening oop is. In hierdie kursus sal jy ook leer hoe om die ekonomiese agenda vir ekonomiese, politieke en geografiese gebeure, wat noodsaaklik vir Fundamentele handel op die Forex asook ander finansiële markte soos NYSE, Londense Aandelebeurs, Futures Vervang, en meer te lees. Alles van Forex kennis sal oop wees in die voorkant van jou wees en niks geheim gehou. Ek verduidelik in besonderhede wat ek ken. nuwe lesings en materiaal sal aan die loop bygevoeg voortdurend - en geen ekstra koste sal by u voor betaal is 'n kursus wat sal voortgaan om te groei en te groei en selfs groei. Neem hierdie kursus nou en leer uit my 10 jaar ondervinding. Hierdie kursus is vir volledige vir beginners tot vlakke Advance Al wat jy nodig het, is om net Besigheid geen noemenswaardige wilde diere dan sal jy suksesvol handelaars doen. Aflaai MT 4 sagteware en installeer dit. we39ll hierdie in ons video lesing dek nie forex met vertroue en verstaan ​​drie analise waarmee hulle geldeenhede weet krag amp swakheid Hierdie kursus is ontwerp deur diegene wat wil om te leer Professionele Forex en soek vir 'n vinnige verdien vir hul lewensbestaan ​​en hierdie kursus is waarskynlik nie vir jy as jy dobbelaar. 'N baie gelukkige Independence Day Sluit in die viering van onafhanklikheid en vryheid in Augustus deel aan die 2016 Azadi Real rekening Contest en staan ​​om te wen Motor Yamaha YGRB 125, en mobiele vir 2 en 3 deelnemers. Stap 1: - Klik op onder vaandel en maak jou nuwe rekening Stap 2: - Vul vereiste vorm en stuur vir ons. deur te kliek bevestig jou sitplek Let wel sy baie belangrik om. Exness en vennoot Raheel Nawaz organiseer gebeurtenis op 7 Februarie 2016. Die geleentheid gaan gehou word in Gujranwala, 8220Hotel kroon city8221. Ons gaan volgende programme het. Doel is om te kommunikeer met exness vennote en kliënte, sorteer dit ons daar kwessies, direkte kommunikasie met exness verteenwoordiging en aandele toekomstige plan. Exness en mnr Raheel Nawaz Die. Assalam o alaikum Liewe Vriende As jy Gratis seine. Ontleding en mark updates sing dan nou. InshaAllah kry jy daaglikse en weeklikse updates in jou e-pos boks, Ons probeer ons bes om jou te voorsien beste geleentheid in Forex mark, so as jy ons gratis seine dienste benodig. vul hierdie forum Salam o Alikom Liewe vriende, Vandag I8217m gaan om jou te waarsku nuwe soort swendelary, Dit is nie baie nuwe, maar it8217s nuut in Pakistan. pleidooie kyk video en kry al die inligting oor hierdie bedrog of swendelary en ook met jou vriende Oerdoe. AJJ mein app logo ko Ek Pakistan my begin ho ny waly nuwe bedrogspul KY Bary. Salam o alaikum al my liewe Handelaars Vandag I8217m gaan jy leer om 'n gratis grafiek patroon wat vlae genoem. It8217s gewildste en winsgewende patroon. byna elke goeie handelaar gebruik hierdie patroon vir sy Forex Trading. So vandag het ek sal jou leer hoe om handel te dryf met opwaartse vlae en afwaartse vlae. N Vlag patroon is 'n voortsetting patroon en work8217s. In hierdie video ek sal jou wys my Real Trading rekening, wat ek begin 1 Julie 2015, stel 25 Doel en in net 10 dae het ek my teiken Ja, My Forex Trading plan is regtig werk. Laaste 6 maande gelede het ek met julle te deel My Forex Trading plan pleidooie gaan op my site en kyk hoe ou video. Salam Vriende Yu om julle foto meiny Fun vetten KY word deurdat oplaai Ki Hai maar it8217s nie snaaks it8217s jou storie Gee ha julle 99 Forex Trader ki storie Hai jin jin logo ny leer kiy bagir hy Forex Trading te begin di die Aon SAB ny begin my Mnr Bean ki tarha stap vir stap verlies Kya tha, Zara nichy. Tot dusver het ons gepraat oor die Forex mark, geld bestuur en kandelaar seine en Trading strategie in ons videos. In hierdie video sal ons praat oor die 'n plan om 'n professionele en suksesvolle forex handelaar geword. een ding is wat jy weet oor die Forex mark en handel tegnieke, maar om te gebruik wat jy weet en maak geld is. Also, wees seker dat jy check die gewilde Analyst on Demand TM funksie waar jy kan kyk ons ​​professionele ontleders handel die Live Forex mark en vra vrae in real-time as jy hulle handel strategieë te getuig in aksie. As jy hoef nie 'n rekening en wil graag die volle voordeel van ons baie Forex funksies te neem, Klik hier om te registreer vir jou GRATIS ForexTips rekening. Gelukkig Handel Die ForexTips span ForexTips Spesiale Aanbod Aflaai Jou Forex Ebook Free wil weet hoe jy kan 'n voorsprong in die buitelandse valuta (Forex) mark vinnig Laai ons Die 10 sleutels tot suksesvolle Trading, wat tien kragtige wenke te gee aan die slag in die Forex sy vrye Vul jou inligting om 'n kopie te ontvang. Hierdie e boek sal jou lei deur die buitelandse valuta mark (Forex, FX, of valuta mark) wat is 'n wêreldwye gedesentraliseerde mark vir die verhandeling van geldeenhede. Na die lees van hierdie boek sal jy in staat wees om die volgende konsep verstaan. Forex bekendstelling Verstaan ​​valuta in forex mark Basiese terme van forex Hoe om munt pryse analiseer Tegniese ontleding Fundamentele ontleding Wanneer om handel te dryf As jy enige vrae het, terugvoer of voorstelle asseblief skryf aan ons by nmnhussain86gmail (, FX,),. . , nmnhussain86gmail


No comments:

Post a Comment